Succesvolle ontvangst Duitse Touroperators

Dordrecht Marketing is samen met de Biesbosch en Kinderdijk partner in de verhaallijn Nederland Waterland van het Nederlandse Bureau voor Toerisme.

Binnen deze verhaallijn worden beroemde watericonen in Nederland aan elkaar verbonden. Voor internationale toeristen biedt 'Nederland Waterland’ volop mogelijkheden. Want de manier waarop wij met water omgaan, is uniek in de wereld. En de binnenstad van Dordrecht biedt samen met de Biesbosch en Kinderdijk een unieke combinatie op korte afstand van elkaar.

In het afgelopen jaar mochten we vanuit deze samenwerking al ruim 50 internationale toeristen in de stad en regio ontvangen. Op 24 januari j.l. heeft Dordrecht Marketing een groep Duitste touroperators in de stad ontvangen. Vanuit de stad waren er, naast Dordrecht Marketing, vertegenwoordigers van diverse hotels en Kinderdijk en de Biesbosch.

Bij de groep touroperators waren er vooraanstaande spelers op de markt, TUI en DERTOUR, aanwezig en ook aanbieders van groepsreizen zoals Behringer, Service Reisen en Grimm. Met een ontvangst in Hotel Bellevue en rondleiding langs diverse locaties in de binnestad hebben we een goede indruk van de mogelijkheden kunnen geven en waren de reacties van de deelnemers positief.

Het de verrwachting dat deze ontvangst een goede start is om de stad en regio beter bekend te maken. In  combinatie met de intensieve samenwerking met het NBTC is het de verwachting in de reisprogramma's opgenomen worden.

 

Terug naar het nieuwsoverzicht Print